foto-probleem

Ik heb duidelijk een probleem me het uploaden van foto’s – als ik de oplossing heb gevonden verdwijnen deze vreemde prenten en komen er fatsoenlijke foto’s. Je kan wel dubbelklikken om de foto in normaal formaat te zien.

2 Reacties to “foto-probleem”

  1. Hey greet en bert,

    goed te lezen dat alles daar goed gaat met jullie. Ik ben zeer nieuwsgierig naar andere foto’s dan de foto van een pakje heroine in de zetel van de passagier voor je. Hoewel, dat is een heel gewaagde en verrassende manier om drugs te vervoeren. Super goed idee, niemand denkt eraan dat iemand op deze manier drugs zou vervoeren (openlijk in de zetel voor hem, twee kindjes op de schoot en mama en papa er bij om te vergezellen). De onschuld zelve natuurlijk!!!! Goed idee. Ik ga het volgende keer ook proberen als ik naar turkije vlieg. Voor de slaagkansen te verhogen zou ik wel even karel en toon willen lenen. Mits alles mislukt kan ik hen dan nog altijd in onderpand geven aan de lokale politie.

    Wat denk je er van?

    Ook die herten die daar rondlopen lijken me lekker. Heb je al de kans gehad ze te proberen met lekkere bessenconfituur en room???If not, zeker doen. Het is een echte aanrader. Wat selderpuree erbij en je hebt een topper.

    Allez, doe het daar goed en zie dat je de foto’s geupload krijgt want ik ben echt benieuwd??? Heb je het al via flickr dingens geprobeerd? Vef of fil gaan je dat zeker kunnen uitleggen hoe dat werkt.

  2. Turkije is een enorm mooi land en de visums zijn maar 23,95 🙂

Plaats een reactie