Toch al wat foto’s

Hallohallo,

Alweer veel te lang geleden dat we nog iets op onze blog gezet hebben, en ook nu nog niet onmiddellijk een uitgebreid verslag. Maar wel al nieuwe foto’s ge-upload van de bezoeken van An en David en Annemie, Fonne en de kindjes. Nodeloos te zeggen dat dit superfijn was en dat we enkele hele toffe weken achter de rug hebben. De foto’s geven alvast een idee van hun verblijf hier.
Binnen twee weken vertrekken we naar Belgie voor een 14-daags bezoek. Hopelijk zien we de meesten van jullie dan even terug in levende lijve. Wij kijken er alvast heel erg naar uit, natuurlijk voor het weerzien, maar toch ook een beetje voor wat typisch Belgische kost (americain prepare, grijze garnaaltjes, videke, echte frietjes met een lekker curryworst speciale, stoofvlees, …).

Ah ja, dit moeten we misschien toch al even vermelden: Kareltje zijn haar is eraf. De langere lokken zijn verdwenen en met zijn kort kopje is het een echt ‘manneke’ geworden.

tot binnenkort!

Greet en co

2 Reacties to “Toch al wat foto’s”

  1. Tof gedaan, Greet! alle fijne herinneringen komen terug….Tot zeer binnenkort! Ik kijk ernaar uit. Vele groetjes

  2. Hallo,
    Ik ben Maris Eric(broer van Carlos) uit Belgie ,Limburg,
    Ik heb in 1968 op de farm van Maurice en Jackie Vanhoucke gewerkt in de tabak.
    Het is een mijlpaal in mijn leven geweest en nog altijd.Ik heb de foto met Maurice en Jackie gezien en zien er erg goed uit.Hopelijk is dat ook zo.
    Ik ben benieuwd of dit schrijven gaat aankomen.Vele,vele groeten aan hen,
    Tot wederhoren, Eric Maris.

Plaats een reactie